MOSCOW CITY, RUSSIA

czwartek, 25 czerwca 2009

życiowa bieżączka

oglądaliśmy sobie wczoraj Kryszaka z Jerzym. heh - prawie już zapomniałam o jego (Kryszaka :P) istnieniu. a okazało się jak zwykle b. śmiesznie. i tytuł posta ściągnęłam od niego z moją lekką przeróbką - miało być 'polityczna bieżączka ', ale życiowa też nieźle brzmi.
właśnie przygotowuję teksty na korepetycje i znalazłam tekst o zaostrzeniu prawa wobec pedofilów w Rosji. i dobrze. nie będą mieć prawa do przedterminowego zwolnienia warunkowego i będą ich kastrować. może Polska powinna też wprowadzić takie prawo?
później:
mam news miesiąca, a może nawet roku. podobno - wg artykułu, który czytała Marzena- kobiety mogą dostać orgazmu w czasie ... - proszę się nie śmiać - porodu. tak!!! wszystkie te łzy i ból to nic innego jak tak pożądany przez panie stan uniesienia. bravo !!!! nie wątpię, że autor doświadczył tego na własnym ...hm. i tu właśnie leży pies pogrzebany - to FACET. Serio. i mamy gotową odpowiedź czego tak naprawdę pragną kobiety - porodu!!!!!!!!!!!!

Brak komentarzy: