MOSCOW CITY, RUSSIA

poniedziałek, 17 marca 2008

sama nie wiem :)
















teraz znowu nie lazi moj plik. co za kraj.nie moge. jestem troche pijana, ale co tam.





chcialam Wam tyle znowu powiedziec, ale oczywiscie napisalam to i zapisalam na
pendrive i znowu lipa. posylam wobec tego zdjacia,

bo nie wiem jak opisac to wielkie i tak naprawde przerazajace mnie miasto. tu wszystko jest huge - budyki, ulice -WSZYSTKO!!!!ja jestem przyzwyczajona do chodzenia na pichote - tu nie dam rady. poza tym strasznie tesknie do domu. nie wyobrazam sobie Swiat poza domem, chyba wyjazde, lub przespie to. oby.

w sobote poznalam w klubie fajnego faceta. mam pytanie - zadzwonic do niego, czy nie? bo tylko ja mam jego numer, nie dalam swojego. co robic? HELP!! licze na konstruktywne uwagi moi drodzy. poza tym... hmmm..wlasie dostalam mail od promotorki, ze moge sie bronic we wrzesniu - to mega, prawda? czyli teraz tylko MOSKWA!!!czy mnie to cieszy? chyba tak :) nie jestem pewna.

kurcza, Joasiu, ja tez za ami strasznie tesknie i jasne,zae oblewamy Wasz nowy samochod - gratuluje!!! bardzo bym chciala byc teraz z Wami, ale .. tak kinga, to moj czas. postaram sie nie myslec za duzo i korzystac z tego,ze mi placa za pobyt tutaj:). to chcieliscie uslyszec? :)

coz, naprawde, napisalam super bloga, ale kurczxe, chyba jestm na bakier z technologia w takim razie.do domu tez nie pisze - mam nadz.ze czytaja bloga :). jutro na zajecia, a ja musze sie bardzo wysilac,zeby trafic w klawisze :)

Kulesz, napisz o ktory kierunek Transsyberyjskiej chodzi, bo jest ich 3 - chetnie spytam :)

Marzena- ja kurcze znowu to samo - :) wiesz CO. :) ohhhh.napiszcie koniecznie, jak Wam sie zdjecia z objazdowej wycieczki podobaja :) staralam sie wybarc najlepsze. dobra, lece, u nas 22,30 i czekia na mnie piwo :) buziak wieli

aha- tutaj piwo w pubie kosztuje -UWAGA- 19 zl. :((((((((((((((((((( ja wroce do Krk, pijemy :)

nie wiem kiedy znow napisze.. a w tle "bleeding love' - to juz nie o mnie .komentujcie ruska :0

pozdro

Brak komentarzy: