MOSCOW CITY, RUSSIA

poniedziałek, 10 marca 2008

MOSKWA !!!!! (I'm only happy when it's complicated')







Tyle sie zdarzylo, ze nie wiem o czym pisac najpierw. nie mamy na klawiaturze polskich znakow, wiec wybaczcie, ale bedzie dziwnie ;p. mam mao czasu -godzina netu kosztuje 6 zl.
podroz byla koszmarna - jechalysmy 3 dni. trasa krk - kijow jeszcze spoko - poznalysmy fajnego goscia z rzeszowa - kuba uratowal nam zycie w kijowie, robiac za cudownego kompana, przewodnika i..murzyna ;p - BEZ ALUZJI - ktos musial nam pomoc z walizkami. do konca zycia nie zapomne biegania po dworcu we Lwowie po polnocy ;).
niestety - tarasa Kijow -moskwa to koszmar senny, jakies..... nie wiem co. w ich pociagach - na szerszych torach ;p - nie wolno otwierac okien - ludzie - nie ma to jak cieply smrodek. tak wiec panna Mania i panna Asia jechaly doslownie i w przenosni :>. do tego za granica rosji dosiadl sie do nas zboczeniec. facet mowil do nas ; " dziewczynki, zajaczki, sloneczka" , chcial stawiac szampana - to byl juz 8 marca - wielkie swieto w rosji . kurna, ale na tym sie nie skonczylo. facet nas zaczal podglaskiwac - boje sie powiedziec doslownie -macac- po wlosach, po rekach. masakra!!! pilnowalysmy sie wzjaemnie, ale ja padlam - Asia ma do mnie zal - slusznie!! ehhh .
dotarlysmy do Moskwy wywalone na maksa, a tu nie koniec. na cale szczescie Asia ruszyla glowa i zabrala ruble ze soba. bylo nas stac na takse na nasze mega zadupie.
po przyjezdzie okazlo sie,ze mamy mieszkac z chinka w trojce. na miejscu okazalo sie, ze hehe - tam nie ma miejsca!!! marzylam o prysznicu, a byla chryja o 7 rano ;). na cale szczescie zlitowano sie nad nami i mieszkamy w dwojce. poszla za to nasza pierwsza lapowka tutaj - czekolada!!!
przez cala sobote mialam wrazenie,ze zaraz znowu ruszymy - 3 dni w pociagu robia swoje. ale na cale szczescie stoimy :)
wczoraj bylam pierwszy dzien w centrum. kiedy zobaczylam sciany Kremla - poplakalam sie jak dziecko. ludzie - nie da sie opisac tych uczuc i wrazen. to jest niesmowite - widziec na wlasne oczy Plac Czerwony, cerkiew Wasyla blogoslawionego i ooo boze .. Moskwe!!!!! zakochalam sie od pierwszego wejrzenia. do tego GUM i Duma i :))))))))))))))))
tak bardzo chcialabym, zebysie byli tu ze mna - takimi uczuciami chce sie dzielic z tymi, ktorych sie .... baaaaaardzo lubi :))))))))) a moglam napisac tylko do domu - sms to 2 zlote!!!! chcialam dolaczyc fotki, ale nie bardzo sie da ;///
tyle jeszcze chcialabym napisac ... az mi rece drza z wrazenia.
dajcie mi sec.



to tak bardzo dziwne wrazenie - byc 3 dni koszmarnej drogi od domu, od kochanego krk , ale tez od moich klopotow 15'stolatki. tesknota jest straszna, ale przeciez wracam..prawda?



ale faza - kabel mojej myszki jest przyklejony do stolu :) - jak w 'Misiu' hahahahaha.
caly czas mam wrazenie, ze to sie nie dzieje naprawde, ze to jakis sen. wczoraj kupilismy sobie wode :) i bylo super :). chyba wroce do palenia- paczka damskich kosztuje ...1,70 !!!!! :)
nie wiem, kiedy znowu napisze cos nowego ... jejku, chcialbym codziennie. niestety, nie mam dostepu do gg, to blokuje rozmowy z Wami.
wlasnie podnioslam glowe znad kompa - wszyscy w tym pokoju wala w klawiature jak szaleni.. gdyby tak mi szlo pisanie magisterki!!!! ehhhh
koncze na dzis- trzeba jeszcze do domu napisac, a czas tak szybko mija.
Marcin - ja wiem,ze beze mnie jest w ergo cicho.. za cicho ;), ale coz - nie rozdwoje sie ;ppp. Ola - obiecuje, nie bede myslec :) Ewa - nie zapominam o Was..kurna, mam ze soba nasze fotki, to pomaga.
buziaki krejzole!!! i komentowac mi posty, bo wtedy wiem, ze jestescie ze mna.
from moscow with love!!!!

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ładne fotki;]swoja drogą to dobrze że założyłas tego bloga.bedzie przynajmniej jako taki 'kontakt' z Tobą.żałuje ze nie udalo nam sie spotkac;((.. szkoda ale nadrobimy jak wrócisz;]tymczasem bawi sie tam i odpoczywaj.powodzenia!pozdrawiam;] do zoba:)

evka pisze...

Fajnie że Ci się tam podoba:-)pierwsze wrażenie widze cudowne:-) nic tylko się cieszyć razem z Tobą i wyobrażać sobie jak tam jest...to teraz nie pozostaje Ci nic innego jak tylko bawić sie i poznawać nowych ludzi:-) ale o starych znajomych też nie zapominać:-P
Pozdrawiam krejzolu:-)

Anonimowy pisze...

Tylko niech cię moja dziewczyno nie skusi ciemna strona mocy za 1,70 zł bo normalnie źle zacznę o Tobie myśleć ;)