MOSCOW CITY, RUSSIA

sobota, 22 marca 2008

a ja idu, szagaju po Moskwie :) /imprezowo - tęsknie/

Przemyślenia dni .. kilku J

Przede wszystkim i, żebym nie zapomniała –

POGODNYCH I WIOSENNYCH (W SERCU PRZEDE WSZYSTKIM) ŚWIĄT WIELKANOCNYCH !!! ŚWIĄT Z JAJAMI, A NIE DO CHRZANU!! J

Tak .. normalni ludzie idą dziś święcić jaja... my gnuśniejemy w akademiku czekając na wieczorny koncert znajomych jednej z koleżanek. Coś czuję, że znów się upijemy i w ten sposób zagłuszymy tęsknotę. Asia właśnie zauważyła słusznie, że przed nami 3 miesiące i chyba nas tu popierdoli (sic!).
Dawno tyle nie piłam, co tu. Codziennie piwo(a), a potem się dziwię, że jestem cały czas ‘wczorajsza’ :P. tak, tak – ćwiczę się w sztuce picia. Jak wrócę ...no wiecie co J J. Teraz już daję rady 3 piwom i .. szampanowi J (patrz – 1 kieliszek). Ale robię postępy.
Tak sobie myślę, że Kuba by tu zwariował – piwo w klubie to 19 złotych, tańsza jest wóda, ale ileż można wódy pić :P. ostatnio na urodzinach koleżanki cały czas nam ktoś polewał i zamiast do biblioteki, trafiłam następnego dnia do miasta na spacer... Pogoda była jak ja – zmienna J (copywrite by Kuba ;P). słońce na przemian ze śniegiem, a do tego piździ jak cholera. Fajne by wyszły foty, gdyby nie to, że ....padły mi baterie. Ma się to wyczucie. Ooo, Asia puściła ‘Kraków jeszcze nigdy, tak jak dziś..’ .. a ja zobaczę Kraków już w lecie – znów ominie mnie wiosna. Czemu zawsze jak piszę bloga, zapominam o tym, co chciałam ciekawego napisać i nudzę? J
W poniedziałek zaczynamy kurs biznesu i musimy zrobić 24 godziny tych nudów na poziomie zaawansowanym, a potem egzamin w maju.. i wrócę jako specjalistka od .. I hope ..biznesu J.
Ależ jestem głodna, a znudziło mi się musli z jogurtem na śniadanie.. ma ktoś dobry pomysł na szybkie i tanie akademikowe śniadanie? Yyy, jakie śniadanie – już 13’ta!!! Ooops!

Z tak zwanych ‘rzeczy, które już widziałam’ – Hram Christa Spasitelja. Mega wielkie to to – jak wszystko w tym mieście – i robi wrażenie.

Czas coś zjeść J.. ale mnie głowa boli!! Czy ja nie mówiłam ostatnio, że już więcej nie piję? ;p

1 komentarz:

evka pisze...

na prezent powrotny to Ci chyba musimy załatwic miejsce w klubie AA:D
szklaneczka sie przydaje??? z ktorego poziomu pijesz;>