MOSCOW CITY, RUSSIA

poniedziałek, 4 stycznia 2010

'to nie dla mnie- niech wszysto będzie tak jak dawnej'

w 2010 rok weszliśmy z przytupem. jak przystało na karnawał -prawie bez snu. tylko okoliczności nieco/prawie inne. a jak wiemy, prawie robi wielką różnicę.
do tego Misha urlopuje się w Pradze, a ja chodzę jak chmura gradowa. ja też tak chcę!!!! wiem- jestem niesprawiedliwa. bo to nie tak. bo i tak nie potrafiłabym już żyć bez Wiewióra, nie wstać,gdy płacze, oddać ją komuś do karmienia. haha.
zrzucam skórę egoistki? ....nie wiem... szkoda, że cierpliwości mi nie starcza. wytrwałości. rozumu - bo kto ma myśleć w duecie ' ja i Wredny'?


coś o mnie......... - polecam.

Ania Dąbrowska
Nigy nie mów nigdy
nie pyta czy masz na nią czas
nagle staje w twoich drzwiach
ukryc się przed nią nie możesz
ustąpił przy niej cały strach
choć kiedyś skończy się to i tak dziś nie chcesz wiedzieć nic więcej
bronie się ciągle mówię nie
to nie dla mnie niech wszytko będzie tak jak dawniej
zostaw mnie odejdź tam gdzie chcesz niech na zawsze wszystko będzie tak jak dawniej
chce zapamiętać cię tak dobry sen dzisiaj proszę nie budź mnie
teraz gdy jesteś tu wiem jakich użyć słów nigdy nie mów nigdy już

umknęło mi zbyt wiele dni była pewna że ta historia nie jest o mnie
dziś wiem w tym złudzeniu tkwię od zawsze napraw wszystko jeśli umiesz

chce zapamiętać cię tak dobry sen dzisiaj proszę nie budź mnie
teraz gdy jesteś tu wiem jakich użyć słów nigdy nie mów nigdy już

Brak komentarzy: