MOSCOW CITY, RUSSIA

poniedziałek, 5 maja 2008

jenot i ja :P

a to my z dziewczynami na spacerze - Madziula, Asia, Aga i ja. nie pamietam gdzie, ale chyba w fabrycznej czesci Moscow City.
lepsze foty jeszcze mam nie sciagniete, ale obecuje niedlugo opublikowac.


chcialam jakos fajnie skomentowacv to zdjecie, ale brakuje mi slow - tak wiec napisze poprostu - to MY na Worobjovych Gorach w Moskwie.

ostatnio zabralam sie za zwiedzanie- w koncu. czas pedzi, a ja wracam za 46 dni do Was :). tak wiec wczoraj bylysmy w Monasterze Novodziewiczym, a przedwczoraj poszlam z Miszá do Trjetjakovki. to byl rekord - w godzine wszystkie obrazy. hehe, i tak musze isc jeszcze raz- niczego nie pamietam :P. tempo zawrotne, ale to niesamowite widziec obrazy, o ktorych sie uczylo. szczegolnie na Waszke :P (Ewelina, pamietasz? :P).
MONIKA - 3MAM BARDZO MOCNO KCIUKI ZA TWOJA MATURE - BEDZIE DOBRZE!!!! NIE PANIKUJ! :****

1 komentarz:

evka pisze...

ładnie razem wyglądacie:)